+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Golfi Bewertungen

Hotelbewertung

95%
Perfekt

von 1217 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    97%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    95%
  • Komfort

    93%
  • Preis-Leistungverhältnis

    92%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 30.3.2018

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
0 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
0
Komfort
0
Wert/Geld
0

Dagmar Vávrová

Einzelreisender, 23.11.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Celkově se mi pobyt v tomto hotelu velmi líbil a plánuji u vás další pobyt.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Ilona Hrdinová

Einzelreisender, 6.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
20 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Vlasta Koblishkova

Einzelreisender, 24.4.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
4

Miriam Lašáková

Einzelreisender, 13.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
5
Wert/Geld
5

Ivana Gosselova

Einzelreisender, 4.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Vstřícnost a ochota personálu. Chutné večeře.

  • Hotel by měl posílit při snídaních. Byl nedostatek nádobí, co se týká bufetu, při příchodu kolem 9.00 (snídaně byla do 10.00) chybělo pečivo, šunka, sýr. Museli jsme upozorňovat obsluhu a žádat o doplnění. Velmi negativně na mně působilo, když jsem požádala o košík s pečivem, a po nahlédnutí do něj jsem našla 1/2 housky - zřejmě od předchůdce.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
7

Martin Tichý

Einzelreisender, 12.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Nebyli jsme spokojeni s přiděleným pokojem s výhledem do zadního dvora, fotografie prezentované na vašem webu neodpovídají realitě, žádné květiny, natož potom šampańské.

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6
Hotel Golfi hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme, pane Tichý, za zpětnou vazbu byť pro nás nelichotivou. Mrzí nás, že jste se během pobytu neobrátil na recepci a mohli jsme Vám nabídnout jiný z našich pokojů. Co se týká květin a šampaňského Moet Chandon, tato služby není zahrnuta v ceně ubytování, ale rádi Vám ji během dalšího pobytu u nás nabídneme. Děkujeme za důvěru, případně Vám můžeme pro další Vaši návštěvu Poděbrad doporučit náš druhý hotel Central Park. S úctou Hana Bruštíková, ředitelka hotelu

Anonym

andere Gruppe, 23.9.2012

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • klidná část města vzorná obsluha v restauraci milé prostředí vstřícné jednání recepční

  • komunikace s provozovateli procedur a hotelem délka pobytu

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
6

Anonym

Junges Paar, 21.12.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
6

Anonym

Junges Paar, 26.3.2018

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6

Jana Uhlířová

Familie mit älteren Kindern, 3.2.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Hotel je hezký, personál příjemný a ochotný, jak na recepci, tak v restauraci. Dobré jídlo. Vybavení hotelu i čistota příjemná, k úplně spokojenosti chyběl jen fén a šampon. Příjemná masáž i masérka, která vše vysvětlí. Příjemná masáž nohou v salonu ve městě.

  • Na pobytu se mi nelíbilo, že se všechny procedury nekonaly pod jednou střechou a bylo nutné přebíhat mezi hotelem a salonem ve městě. Při objednávání pobytu toto nikde uvedeno není. Masáže v salonu navíc nebyly moc profesionální, v masérně byla zima a nebylo vysvětleno, jaké účinky má která masáž a co se bude dít. Poměr kvalita/cena neodpovídající.

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
5

Martina Samcová

Gruppe von Freunden, 15.5.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • čistota hotelu příjemný a vstřícný personál Salonu Perfect

  • rozpis procedur - zasahuje do času večeře/snídaně

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Martina Chmelíková

Einzelreisender, 22.10.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
5

Bohdana Filippi

Einzelreisender, 17.9.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 24.8.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • První dojem z pobytu v hotelu byl po vizuální stránce velmi příjemný, personál milý, jen bychom měli připomínku k poukazu na rozpis balíčku. Přijeli jsme z Prahy. Tedy místní lokalita je pro nás neschůdná, místo neznámé a nevěděli jsme, kde se jednotlivé procedůry nacházejí. Sice jsme dostali plánek, ale první den pobytu nás hledání těchto dosti zmohlo.Jinak bylo ubytování vkusné, zvládli jsme i situaci, kdy jsme nevěděli, že nabízené produkty na pokoji v minibaru jsou brány jako nadstandart a vše jsme nakonec řádně uhradili,. Tedy celkové hodnocení dobré . Ještě dodatek ohledně stravy, tak snídaně byly velmi vyhovující, jen večeře byly sice chutné, ale uvítali bychom o něco málo větší gramáš.

Persönlich
7
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 23.4.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
6

Eva Živná

Gruppe von Freunden, 29.3.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
5

Milan Šveřepa

Älteres Paar, 8.11.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Zvláštní asi retro prostředí.Asi se někomu může líbit ale u nás moc ne.

  • Nejlepší byl masér který zastupoval z jiného hotelu.

  • Tvrdé postele,malé porce servírovanych večeří.Problemy s místem na placeníém parkovišti.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Golfi hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Sveřepo, děkujeme za Vaši upřímnou recenzi. Chápeme, že retro styl není pro každého. Pro dalšího návštěvu Poděbrad Vám můžeme doporučit náš druhý hotel Central Park, který je po celkové rekonstrukci a již koncipovaný v moderním stylu. Pan masér Dušan pracuje právě v tomto hotelu. Hana Bruštíková, ředitelka hotelu

Anonym

Junges Paar, 20.2.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

andere Gruppe, 1.11.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Velmi dobré procedury masirovani atd. Kosmetika

  • Stavba během pobytu, rušení ranního klidu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Golfi hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Během Vašeho pobytu zřejmě ještě probíhaly dokončovací práce po rekonstrukci budovy. Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaši příští návštěvu hotelu.
Přejeme příjemné dny,

Eva Macháčková